Najgorsza polska reklama? Ta z Małyszem

Wirtualnemedia.pl postanowiły stworzyć ranking największych celebryckich niewypałów reklamowych. Ranking wygrał Adam Małysz, tuż za nim uplasował się duet Wojciech Mann, Krzysztof Materna, a trzecie miejsce przyznano Janowi Nowickiemu.

W ciągu dwóch ostatnich lat w reklamach o ogólnopolskim zasięgu wystąpiło ponad siedemdziesiąt znanych osób. Zdecydowaną większość z nich stanowią polscy celebryci: aktorzy, sportowcy, piosenkarze i showmani telewizyjni. W zaledwie kilku polskich reklamach pojawiły się zagraniczne gwiazdy.

Za najgorszą polską reklamę, w której występuje znana osoba, specjaliści z branży reklamowej uznali reklamę herbaty Teekane z udziałem Adama Małysza. Specjaliści uzasadnili swój wybór tym, że wizerunek marketingowy byłego skoczka poprzez występy w wielu reklamach jest całkowicie rozdrobniony. Ponadto spoty Teekane charakteryzują się brakiem oryginalności i wiarygodności.

Drugie miejsce w rankingu przypadło kampanii Kredyt Banku, w której udział wzięli Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Główny zarzut specjalistów to słaba jakość przekazu na temat oferty banku. ?Ani śmieszne, ani poważne, ani wiarygodne? ? tak skomentowała tą kampanie Monika Szadkowska-Jurek.

Ostatnie miejsce na podium należy do T-Mobile i Jana Nowickiego. Specjaliści nie mogą zrozumieć czym się kierowano, wybierając tego aktora do tej reklamy. W ich opinii zupełnie nie pasuje do wizerunku marki.

Kolejne miejsca w rankingu zajęli: reklama jogurtów Müller Mix z udziałem Grzegorza Halamy, Artur Żmijewski za udział w dwóch różnych kampaniach: SKOK-ów oraz kawy Woseba, reklama kosmetyków Palette z Anną Dereszowską, reklama kosmetyków Soraya z Edytą Górniak, reklama Meritum Banku z Maciejem Maleńczukiem i spot Burger Kinga z Beatą Tyszkiewicz.


Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *