Sieć sklepów Biedronka w niespełna 3 lata znacząco zwiększyła udziały w rynku. Firma systematycznie i z impetem zwiększa sprzedaż. W I półroczu 2012r zanotowała wyniki blisko o 1/5 (18%) lepsze niż w roku ubiegłym. Jest to zasługa między innymi dużej zmiany w organizacji sklepów. W październiku 2012r firma otworzy swój 2000 sklep równolegle z Nowoczesnym Centrum Dystrybucyjnym.
Dyrekcja Biedronki nie ukrywa, że ich głównym celem jest dalsze powiększanie udziałów w rynku. Posłużyć temu ma np. zmiana w organizacji powierzchni handlowej we wszystkich sklepach. Przy wejściu znajdują się wszelkie artykuły świeże. Wszystko wskazuje na to, że zmiany te przypadły do gustu klientom, gdyż sprzedaż rośnie z miesiąca na miesiąc.
Biedronka z tak umocnioną pozycją na rynku jest w stanie przeznaczyć bardzo duże środki na jeszcze skuteczniejszą reklamę. Obecnie w Polsce znajduje się 1980 sklepów. W październiku nastąpi otwarcie 2000 Biedronki (znajdować będzie się ona w Łodzi), które połączone ma zostać z ogromną akcją marketingową (wszystko za 50%).
Firma założyła bardzo ambitne plany. W I półroczu otworzone były 76 Biedronki. Stara się otwierać jeden sklep dziennie. (W zeszłym roku otworzono 239 sklepów). W takim tempie w 2015 roku zakupy będziemy mogli robić w ponad 3 tysiącach Biedronek na terenie naszego kraju.